Σάββατο 4 Ιουνίου 2011

Δημου και Πεντα μιλησαν γιατην ανανεωση τους !!!

Την ικανοποίησή τους για την ανανέωση της συνεργασίας τους με τον Πιερικό εξέφρασαν μετά την υπογραφή των συμβολαίων τους οι Παύλος Δήμου και Μαρσέλο Πέντα.«Θα ήθελα να ευχαριστήσω τη διοίκηση για την εμπιστοσύνη που μου έδειξαν. Εύχομαι στην ομάδα του ΠΙΕΡΙΚΟΥ να κάνει τη νέα σεζόν ένα βήμα παραπάνω από τη σεζόν που ολοκληρώθηκε», ήταν τα πρώτα λόγια του, εμφανώς χαρούμενου, Παύλου Δήμου μετά την ανανέωση της συνεργασίας του με τον ΠΙΕΡΙΚΟ.Ικανοποιημένος για την παραμονή του στον ΠΙΕΡΙΚΟ ήταν και ο Μαρσέλο Πέντα που υπέγραψε συμβόλαιο συνεργασίας για τα επόμενα δύο χρόνια. Ο μεσοεπιθετικός τόνισε χαρακτηριστικά: «Ήθελα να συνεχίσω στον ΠΙΕΡΙΚΟ γιατί μου νιώθω όμορφα να είμαι μέλος αυτής της ομάδας ενώ μου αρέσει και η Κατερίνη. Είμαι πολύ ευχαριστημένος από τη μέχρι τώρα παραμονή μου εδώ γι αυτό και συμφώνησα να παραμείνω για άλλα δυο χρόνια».


Melanoleykoi Athens Club

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου